19 Ağustos 2015 Çarşamba

Jane Austen ASK VE GURUR (Kitap Agaci Agustos 2015)


Kitap Agaci ağustos ayinda Jane Austen ´dan ASK VE GURUR okuyor. Ay bitmeden bize hala katilabilirsiniz :)  
Bize unutulmaz bir aşk hikâyesi anlatan Jane Austen, bu kitapta kibir ve gururu dize getirebilecek tek gerçeğin, AŞK olduğunu anlatıyor. 
Konusu: 
18. yüzyıl İngiltere'sinde geçen hikayede orta halli Elizabeth in, ailesinin durumundan kaynaklanan önyargısı ve Mr.Darcy nın iflah olmaz gururu nedeniyle neredeyse nefretle başlayan ilişkilerinin büyük bir aşka dönüştüğünü, ikisinin de zamanla yanıldıklarını anladıklarını ve birbirlerine yaptıkları onca haksızlığın yalnızca aşkla telafi edilebileceğini gördüler. Kitabı bitirir bitirmez youtube da filmini de izledim, ballı börek oldu.  
 
Üniversitedeyken sinemada izlemiştim ve bayılmıştım.(Gerçek anlamda)  Tabi filme kahvaltı etmeden gidince çıkışta bayılmak doğal. O yüzden bu filmi hiç unutamıyorum... O zaman son sahneleri kendimden geçmiş halde izlediğim için şimdi daha bir güzel geldi film bana... Hem kitap hem de filmi Tavsiye olunur.  Linki https://youtu.be/4pRATj-hOCs

2 yorum: